Skaffa dig en komihåglista!!

Kan jag lära mig nångång att skriva upp allt jag ska göra? Har ett superviktigt möte imorgon kl 12 som jag själv har arrangerat,, nej då då tackar jag ja till att jobba 7-12, vad exakt tänkte jag med då? Knäskålarna kanske. Så nu har jag fått skriva ett skamligt sms till min kära överordnade Janne att jag endast kan jobba fram till kl 11, nästan skrattretande ju. 4 timmar låter som en lite lagom arbetstid men fan jag måste ju gå upp jättetidigt ändå. Jag hade ju tänkt plugga imorgon för en gångs skull, men jag hinner knappt till skolan för att vända, har jag danslektion kl 17.30, så måste va hemma kl 17 och byta om och sen rusa ner till dansstudion. Näe jag måste införskaffa mig en liten kalender.
Och så måste jag klippa mig, shit jag ser ju inte riktigt klok ut.

Det värker i varenda kroppsdel på mig ni, har tränat skivstång ikväll och jag la på extra mycket tyngd och gjorde färre repetitioner istället. Var inte alls sugen på att träna för jag var riktigt seg men hade turen att träffa Spångelispång på bussen och jag blev genast mycket piggare. Och när jag väl ställt mig framför speglarna påmindes jag om hur sjukt snygg jag är i träningskläder.. ohlalalalala ja då pushade jag mig själv som aldrig förr. Har jag inte ont i axlarna imorgon blir jag förvånad.

Nu ska jag snart sova!

Tjipp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0