Finsex versus Fulsex

Jag har fått lära mig två nya begrepp ikväll, två helt främmande ord har kommit in i svenska akademiens ordbok. Har aldrig hört dom förut, för mig finns bara ett ord, sex eller sex eller kanske möjligtvis sex så jag bad om en liten förklaring. Finsex är när man har sex med någon man tycker om, inget random, ingen kk, det finns liksom känslor med i leken, såna där riktiga känslor, inte bara kåtkänslan. Fulsex var tydligen svårare att definiera men förklaringen blev att det är när man hookar med ett krogragg när man är full och du känner inte din partner särskilt väl eller inte alls.
Jag blir alltid lika förvirrad när jag lär mig nya begrepp, finsex, men hur kan man va säker på att man tycker om personen och att det finns såna där "pirr-i-magen" känslor? För mig finns det två stora K, Kåt och Kärlek,, kärlek är för mig ett nästintill outforskat begrepp, inte för att jag är en iskall och känslolös människa,, nej nej jag har bara aldrig hittat någon som jag tycker om minst lika mycket som mig själv.. Mitt alterego är min livs kärlek. Ska jag då få leva med fulsex hela livet? Hmm jag tror det är dags att analysera och utvärdera begreppet "tycka om"... det kan ju ha flera olika innebörder, eller? Nu blev allt helt plötsligt för komplicerat för mig.. Kan någon förklara för mig vad "tycka om" innebär?


Är det där ett finsex eller fulsex?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där e fin sex, de kollar varandra i ögonen och hon ser väldigt avslappnad ut haha

2009-01-29 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0