Give me space

Kan inte alla gamla medelålderstanter ställa sig längst bak nästa gång jag ska på danspasset på friskis? Jag vill inte stå och trängas med någon i urtvättade träningskläder från adidas kollektion år 1995 när jag ska göra mina dansmoves så nära speglarna som möjligt. Har man ingen som helst rytm eller kroppsmedvetenhet hör man inte hemma längst fram, jag blir sjukt irriterad när jag inte ser mig själv i speglarna... så snälla give me space!

På onsdag börjar showdansen igen efter juluppehållet,, det ryktas dock om att jag kommer få en ny danslärare.. buuhuuu! hoppas denna är lika pedagogisk som Sanna, hon var sjukt bra på att lära ut en koreografi så att den satt.. Förra koreografin vi gjorde till låten "Big Spender" sitter fortfarande kvar i kroppen, helt sjukt att man kan komma ihåg alla moves.
Jag och Malin har redan planer för helgen, ja jag vet att det är måndag.. vi ska arrangera förfest på sture (var annars), perfa , då har jag nåt att se fram emot hela veckan, jariba!
Ohlalalala jag ska jobba imorgon 7-15, klistra etiketter tills fingrarna blöder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0