Heartbreaker

Nu har han satt sin sista potatis (haha varför skrattar jag alltid åt det ordspråket?).. Alex har krossat mitt hjärta.. ja det är sant, även jag har ett hjärta tro det eller ej.. Nu handlar det inte bara om att han vägrar ligga med mig, han vill inte bli kär i mig heller.. Han har fått mig till att gråta idag,, ett sarkastiskt hånskratt var det enda som behövdes för att få tårarna att spruta... Jag är i en känslig ålder just nu, klarar inte av vilka påhopp som helst.. och jag som bara ville ligga lite,, så blir det så här.. karljävlar.


Ett litet knullrufs var allt han gav mig.. nu vill jag bara ha mer.. allt man inte kan få vill man ha.. jag ska åtrå Alex tills döden skiljer oss åt.. eller okej iaf tills jag har pluggat färdigt för idag och tar bussen hem till Falun.

Kommentarer
Postat av: Soffan

Shit Ica i rutan look-a-like:) det syns verkligen att ni är släkt! Fan att Alex ska strö salt i såren på dig!

2009-01-14 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0