Jag älskar min vita helg

Det är så kallt ute att jag höll på att frysa ihjäl,, har krupit ner under täcket och kramas med mig själv, det är nästan så att jag blir sjuk. Sådärja nu har jag klagat färdigt för idag.
Som jag skrev innan har jag varit i kyrkan idag på Idas examen, det var stämningsfullt som aldrig förr och jag fällde en liten tår,, jag vet inte varför men jag gråter alltid när jag är i kyrkan.. Gud vill nog inte ha mig där. Efter kyrkan var det världen maffigaste smörgåstårta med mängder av räkor på hemma hos Ida och sju sorters kakor på det,, jag är lite mindre svullen nu med andra ord.
Har sprungit runt en sväng på stan med Camilla och Emil,, partyoutfit var Camillas uppdrag, hon har mängder med kläder i garderoben men envisas alltid med att köpa något nytt. Som den smålänning jag är ska jag lära henne några sparknep.. Köp allt på rea,, hahahah tillochmed bananer kan man köpa på rea.. eller så lånar man kläder av grannen, jag lånar av Sofia så jag tänkte att det vore ju ypperligt sparsamt av Camilla om hon i fortsättningen lånar kläder av Emil, han har ju garderoben full med leggins.


Jag är inte det minsta avundsjuk på att vissa andra ska festa ikväll. Jag har 212 kr minus på kontot för att min tågbiljett från i julas har tydligen dragits nu en månad senare :( bitter,, nej då.
Ikväll ska jag se på Let´s dance med Sara och Sofia, myskväll helt enkelt. Nu är det kris, jag och Sofia måste natt-tvätta för det finns inga tvättider och vi har inga kläder kvar. Nattliga äventyr i tvättstugan kan bli mycket intressant..
Det är fullt hus här nu, Karin, Ida, Malin och Ida sörplar vin i vardagsrummet, de ska strax åka upp till Scandic för att äta och partaja.
Ha en kul kväll allihop! Jag ska sova lite så jag orkar med kvällen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du har minus på kontot kan du bli av med visa-kortet (om du har något) och i framtiden bli nekad lån. Bra-att-veta-grejer!

2009-01-16 @ 18:11:37
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: tessan

jag får pengar på måndag, det borde du också få. Håll ut!! :)

2009-01-16 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0