Partysug

Jag kan inte sitta still och jag är jättepartysugen!! Camilla, Carro och Emil sitter på Harrys och chillar och jag ångrar redan att jag inte hakade på. Lite afterwork hade jag ju inte dött av. Istället har jag tillbringat flera timmar med att rensa i min playlist och försökt klura ut hur jag lägger över all musik i winamp från media player.
Media Player suger och allt ser bara rörigt ut så jag borde fråga en expert hur man gör. Jag har lyssnat på Darin "Breathing your love" ca 100 gånger nu, det är därför jag inte kan sitta still, jag älskar den helt enkelt.
På lördag är det jag som arrangerar fest för det här håller inte längre. Jag är tillochmed sugen på att gå till Harrys eller näee tillochmed Etage är jag sugen på. Ge mig ett glas vin att sippra på så är jag nöjd eller en 3liters box hade varit bättre.. Var är boxen??!! Här är boxen!! Jag fic högtalare till datorn i julklapp men jag vet inte hur de fungerar och att läsa bruksanvisningar är inte riktigt min starka sida.. hmm jag behöver en teknisk man i mitt liv.
Högtalarna ska vara fixade tills på lördag så att vi kan ha megahög musik, det ska va så högt så att securitas kommer. Araberna på våningen över har spelat arabmusik i flera dagar, Karin har hämnats med att spela jazzmusik på högsta volym, jag ska hämnas med att spela Darin och så ska jag fråga Sofia lite snällt om hon kan kräkas utanför deras dörr. Åh jag har rosévin i kylen som jag skulle kunna hälla i arabernas brevinkast, rosévin går inte att dricka,, juh.
Skärpnin Angelica, nu är jag så partysugen och rastlös så jag börjar tugga på naglarna, inte okej.

Hörru Camilla jag ska skriva upp dig på min gästlista till festen på lördag,, du och Singlarna Sture har förtur. Ja det är sant, en gästlista ska skrivas, vi ska ha en orgie och det är bara speciella inbjudna. Nu måste jag nog sluta svamla och ta en nypa frisk luft istället. Åh vet ni vad, det är så tomt här nu när Ida har flyttat för vi har bara en soffa kvar och en pinnstol så på lördag blir det sitta på golvet fest som gäller. Min lägenhet ser ut som en provisorisk flyktingförläggning mixat med ungkarlslya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0