Bloggdöden

Jag är en usel bloggerska som man knappt kan kalla för bloggerska längre, min blogg är ju så gott som död! Detta måste jag snart ändra på innan jag tappar alla mina trogna läsare. Men det är för varmt för att blogga och jag jag är sällan hemma. Kan någon berätta för mig hur det fungerar att mobilblogga?! Kostar det pengar? min mobilräkning är redan kolossal..

Nu blir det iaf ett spinningpass på ett ångande friskis. Sedan ska jag träffa Faläng som kommer till Falun, vi ska äta och gå på Bio, vi ska se Ice Age 3. Och nej det är ingen kärleksdejt... mohahaha.
Jag har legat och sovit två timmar så nu är jag fit for fight!

Skulle någon vilja planera min helg kanske?


Kommentarer
Postat av: Malin

Sofistikerad vinkväll med möjlig lätt dansande utgång på lördag kanske? Jag är less på mitt antisociala beteende orsakat av knepiga arbetstider!

2009-07-01 @ 19:34:00
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0