För två år sedan..

Jag fick ett sms inatt, trodde det var en mardröm men i morse när jag vaknade fanns det kvar i min inkorg. "Hm.. Din blogg är inte uppdaterad. Det enda man har att se fram emot här i Falun har du tagit ifrån oss. Besviken.." Gulp tänkte jag, besviken är otäckare än arg. Eftersom jag inte har något specielltt att blogga om så bjuder jag på ett gammalt inlägg från min resdagbok när jag bodde i London för andra gången sommaren 2007. Jag hade London-abstinens och spenderade sommaren som aupair i en judisk familj.

Detta skrev jag för exakt två år sen

2007-07-07 22:48 London, Storbritannien

Kuckilur och forsta doppet

Kan ju borja med att idag har det inte regnat en enda droppe!!! Yippie!!

Igar var en busy friday.. Ben hade alla sina kompisar har sa det var fullt hus om man sager sa!
Anna (den polska tjejen) och Sammy (hennes unge) var har och at lunch med mig och Talia. Ungarna lekte och jag och Anna drack te och disskuterade Harry Potter och Big Brother.. Tur att vi har sa mycket gemensamt :) Jag kan knappt vanta tills filmen har premiar nasta vecka.. Harry Potter and the order of the Phoenix! Sista boken slapps oxa om ett par veckor sa da kommer Waterstones pa Oxford street vara nattoppet sa att man kan kopa den vid tolvslaget nar den slapps! Det kommer vara en helt sjuk ko! Anna berattade om nar forra boken slapptes och det hade inte ens gatt att komma fram!

Sedan pa kvallen sa skulle Alon och Ben ivag och kampa och sjalvklart sa hade de ju inte packat fardigt allt i tid!! Grr!

Som jag skrev i forra inlagget sa hade jag bestammt att aka hem till Ben pa fredagkvallen.. And i can tell u att jag verkligen inte kande for det! Typiskt mig att alltid tveka! men jag tog iaf bussen efter manga om och men till Highgate for att traffa honom. Jag kan inte pasta att jag inte var sa varst bra sallskap i borjan for jag var sa sjukt trott och sa kande jag inte ens for att traffa honom..
Vi satt en stund pa puben dar han jobbar och pratade lite med hans tjej och hans fru.. mycket trevliga manniskor.. Efter att chefen onskat mig lycka till med glimten i ogat sa gick vi hem till Ben. Han hyr ett rum i en lagenhet av en gubbe. Det ar sa sjukt vackert i Highgate.. Vi gick over en bro dar man kan se anda in till city! Helt amazing aven om den bron till mesta dels anvands for att ta sjalvmord med.. men vill man ta livet av sig sa ar det ett bra val for vem vill inte do till den utsikten liksom!

(Hmm hur kommer det sig att min resdagbok har forvandlats till en dejtingblaska?)

Nar vi kommit hem till ben sa ville han kramas men det ville inte jag (fortfarande in a grumpy mood) sa han satte pa en film istallet.. hmm ja och sen slutade det med att han satte pa nat annat..

Is it because I m swedish?
No probably not actually!

Dagens stora fraga:
Vad ar det som galler om killen har sma hander?
Svar: Glom det for det stammer absolut inte :)

Kara vanner dar hemma ni ville att jag skulle beratta mer detaljer men jag blir generad av att bara tanka pa det :)

Jaha och sedan foljde han mig hela vagen till tunnelbanan som en riktig brittisk gentleman :)

Sammanfattning: Lyckad dejt och kuckilurande!

I tell u what.. jag angrar inte ett skvatt att jag akte till Ben igar!

Men annu ar inte min fredagskvall slut!!
Pa vag hem fran tunnelbanan med ett sjalvbelatet leende pa lapparna sa hor jag plotsligt en motorcykel komma upp bakom mig! Plotsligt sa stannar hojen bredvid mig... lycklig som jag var sa kunde jag inte med att dissa honom.. det visade sig vara en mycket het kille bakom hjalmen :) Han fragade om jag ville ha skjuts men jag avstod och sa att kanske en annan gang...

Bli inte chockade nu men jag har for forsta gangen i hela mitt liv fragat en kille efter hans nummer!!! Att jag vagade :) Dean heter han by the way och han bor inte sa langt ifran mig... Sa man far val hoppas pa att det blir en liten tur pa hojen :)

LORDAG:

Jag borjade med att ga till LA Fitness for att trana.. Jag har haft san tur for jag fick ett erbjudande fran en tidning jag kopte sa nu far jag trana gratis anda fram till 30 juli!! Annars hade det kostat mig 800 kr!! Sa sjukt dyrt att joina gym har! Maste saga att det var hur skont som helst att trana och jag kunde inte sluta le :)
De har allt pa LA Fitness... Gym, workoutklasser, Bellydancing, salsa, pool, bastu, spa och allt man kan onska sig! Idag provade jag Thai Chi.. intressant men inte riktigt min grej.. efter att spenderat 2 timmar pa LA Fitness sa gick jag hem och at frukost...

Sedan sa bar det av till Highgate for att ga till Hampstead Heath for en picnic med Stina och en tjej som heter Malin som ar fran Kalmar..
Vadret var helt fantastiskt!! Vi slog oss ner vid the Ladies Pond.. en liten sjo dar man kan bada (endst for kvinnor) Efter att gasat i solen sa hoppade jag och Stina i plurret! Arets forsta dopp :) Brr det var kallt men skont!

Efter ett tag sa kom det en till tjej som heter Lotta som ar fran Karlstad.. Mycket trevlig var hon.. Det ar sa ku latt traffa sa mycket olika folk jamt!
Vi spenderade hela dagen i solen sa nu ar jag lite brand i ansiktet och det smartar! Aj!

Efter att Stina och Lotta akt hem till sitt sa gick jag och Malin for att mota Charlotta.. Vi gick till Highgate och tog en glass och sedan var det dax att aka hem for jag ar barnvakt ikvall!!

Nar jag och Charlotta skulle ga till bussen sa traffade vi Ben som var pa vag till puben for att jobba! Kul att traffa honom bara sa dar liksom helt plotsligt :) Maste erkanna att det kandes ganska bra.. men sommaren ar kort *snyft*

Ah BEN!!!

Mitt nya favoritord har blivit actually!

Ja sa det var slutet pa allt kuckilurande for den har gangen!

Hoppas lite pa att Ben ska ringa mig ikvall :)

Hmm hur ska jag gora med Dean? Ska jag traffa honom eller inte? det ar den stora fragan...

Sammanfattning: Javligt bra fredag och lordag oxh helgen ar inte ens slut!! Far se vad som hander i morgon!

Njut av de nya lite nakna bilderna :)

Sorglig dag for manga i London idag for det ar 2 ar sedan terroristbombnigarna i tunnelbanan.. kan inte fatta att det var sa langesen!

Jag blev jatteglad nar jag fick ditt sms Sara! krama Linus fran mig..

BYE!!





Malin, Stina och jag.

Jag kan ju berätta för er nu att av alla jag har haft sex med så är Ben den enda som jag genuint ångrar. Kommer ni ihåg inlägget om killen som för någon månad sen runkade i webcamen? Det är han. Han är ett weirdo minsann, men han kan va bra att ha när jag ska leta jobb och boende i London nästa år så jag måste hålla mig vän med honom lite till :P
Och den där Dean,,, mmmmmm honom ska jag berätta om en annan gång ;)
Nu måste jag ta hand om mina frukostgäster!

Hah nu du Torsten fick du lite att läsa om :P mitt förflutna!


Kommentarer
Postat av: Indra

God morgon på dig! :-)

Hoppas du får en fin dag!

//Indra

2009-07-07 @ 08:56:09
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Therese

Ibland så blir det inte som man tänkt sig. Skönt med ett dopp! Nu får det bli sol!

2009-07-07 @ 11:26:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne på din blogg :)

2009-07-07 @ 16:17:23
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0