Kung i baren

Med ett American Express kort på 250 000 kredit var jag kung i baren igår när jag gladeligen bjöd lagret runt på Harrys. Det blev en tämligen billig kväll för oss flickor då vi redan efter 10 sekunders hängande i baren blev uppmärksammade tack våra gudomligt vackra ögon. Jojomensan det blev spontan utgång igår, vad var det jag sa?? Mitt liv håller på att falla ihop. Jag (pimpen), Sofia (balettdansösen) och Vickan (polska horan) började kvällen hemma på Sture med rödvin, pimms och mintciggaretter <--- dom är bra för halsen och konditionen. Yo yo så gled vi tidigt iväg till Harrys där vi träffade inga mindre än Spångbång, Mickepicke och Torstenknosten i sällskap med två lyckliga fyllon. Det spelades bra musik på dansgolvet och Mickepicke bjöd på sina dolda danstalanger, Pimpen och Balettdansösen var imponerade.
Fan, hur kommer det sig att jag alltid måste censurera mina kvällar? Kära läsare, mitt liv är olidligt hemligt, måste rädda mitt och Sofias skinn. Kom inte i säng förrens vid 6 imorse, nu lever jag på sparlågan.

Sofia var onekligen aggressiv idag då vi skulle köra ner med en bokhylla i hissen. Hissen var upptagen, varav Sofia svär högt i den ekande trappuppgången "Fan, vita borde ha förtur till hissen". Jag kom i chocktillstånd. Hon slutar aldrig att förvåna mig, men i ilskans ögonblick får man nästan säga vad som helst.

Jag funderar på att konvertera. Jag ska bli katolik. Jag behöver bikta mig.


Observera att bilden är googlad, jag har icke stulit Johns kort. När jag blir stor ska jag ha ett American express kort. Divigt!

Kommentarer
Postat av: falung

så kung i baren alltså... hmmm



att du censurerar visste vi ju redan om, men om du kan överdrivit mkt men inte berätta saker rätt ut så är dem nog rätt grova :D, jag skall låta fantasin visa vägen :D

2009-07-31 @ 00:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0