Måndagsnätter när de är som bäst

En trekant senare och jag ligger här i sängen lite småfull en tisdag morgon klockan halv 6, är inte det fantastiskt? Gick upp till Sofia tidigare ikväll för att ta en cigg eller två, det slutade i några glas vin, cider och stulen sprit. Till råga på allt hann vi med en trekant med Chris Brown look a like,, ja det är sant. Allt jag skriver i min blogg är sant, eller hur? Jag har suttit i sofias soffa hela kvällen och älskat mitt liv och funderat över om någon känner likadant som jag. Jag är hög på livet. Jag funderar på att läsa ett kapitel eller två ur Harry Potter. Men att läsa Potter onykter är som att suga kuk till gamla testamentet.

Kommentarer
Postat av: vicks

Ett solklart JA ! allt skulle underlätta :D

2009-07-28 @ 17:55:12
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
Postat av: vicks

Ett solklart JA ! allt skulle underlätta :D

2009-07-28 @ 17:55:15
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0