tjolahopp

Jag har en plan som jag älskar! Börjar redan få lite resfeber, planerandet är ju halva nöjet :) Sista augusti ger jag mig nog troligtvis av till kontinenten. Det är dock fortfarande lite toma planer så jag håller det hemligt tillsvidare.

Jag är fortfarande hemma hos pappa på semester, har varit på utflykter de senaste dagarna och bara glidit runt. När jag är på semester stänger jag av mobilen men jag sätter på den ibland för att se om någon försökt kontakta mig :) Var ju tvungen att sätta på den nu för att kunna informera Sofia om att det tar bara 7,5 timmar med tåget från Heilbronn till Lyon!
Trots att det bara är 44 mil från Heilbronn till Prag så tar det nästan 9 timmar med tåget, men dit ska jag! Det bästa med att flytta till Heilbronn är att det ligger så bra med närhet till massa städer och länder jag måste besöka. Det är 31 mil till Luxemburg, det är ett land jag vill ha på mitt CV,, åh skatteparadiset here I come! Jag ska gifta mig med en rik Luxemburgare och bo på hans slott i en vingård. Kan hända att jag vid sidan av prasslar med trädgårdsmästaren i poolen.


Googlade en bild på Luxemburg och jovars, det där slottet duger nog till mig, då kan jag leka Herren på täppan och se ner på mina undersåtar.

Jag tror Luxemburg är ett ballt land. Har någon varit där?

Kommentarer
Postat av: faläng

patrik lind (gt 2'a i höst) har bott där nere, å han var dit nu i sommar med.

2009-07-20 @ 16:29:28
Postat av: Angelica

jag MÅSTE kontakta patrik lind!!! Vem är människan?! är han luxemburgare?! :O

2009-07-20 @ 17:11:10
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: MackieDee

Jag har vart där men det var såååååå länge sen:) Minns inget:)..tyvärr:)..



(Ben&Jerrys-Mackan!)

2009-07-21 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0