The muscle mountain

Det kändes att det var längesen som jag tränade skivstång, det värkte i varenda muskel men det var skönt som tusan. Jag älskar att stå framför speglarna på friskis och se musklerna pumpa och svetten rinna längs med tinningarna. Var ett tag sen som jag var på friskis eftersom mitt träningskort gick ut någon gång i mitten av maj men nu har jag köpt sommarkortet för 400 kronor, då får man träna jympa, spinning och gym fram till 16 augusti. Jag blir så glad av friskis :) Ska försöka att gå på skivstång så ofta som möjligt för att bygga upp musklerna så att jag blir uthålligare när jag springer. Visste ni att tjejer i regel orkar göra mer situps än killar? Det är för att tjejer har starkare muskler i bäcken som behövs när man föder barn.


Jag promotar Högskolan Dalarna.


Jag var hungrig före passet, jag var hungrig under passet och jag var svimfärdig efter passet. Var tvungen att köpa riskakor på Ica för att överleva vägen hem. Riskakor förknippar jag med småbarn, de brukar äta såna och vara kladdiga överallt. Något som jag tycker är äckligt är barn som suger på mariekex och rån, de blir kladdiga och luktar illa. Jaaa jag erkänner, jag tycker barn är lortgrisar ;)


När jag kom hem låg en muffins och väntade på mig. Min älskade lilla Anna hade skickat en muffins med Millan efter deras spexmöte.. Tack Anna! jag sitter och mumsar på den nu.. tror det kan vara blåbär i den,, har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Anna

jepp jepp måste hålla ditt intresse för mig uppe då kärlek lätt kan falna ;)

Det är både hallon och blåbär, samt Två dl fjällyoghurt blåbär/hallon... mumma!! Du skulle kommit på spexets årsmöte, hade du fått mer :)

2009-06-02 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0