Affärsmöte i Göteborg

Visst låter min rubrik så där extra viktig idag? Jag tycker den ser fin ut. Idag ska jag, Tessan, Christos och eventuellt Terese åka ner till Göteborg för imorgon ska vi på ett mycket viktigt möte. I slutet på Mars ska vi och 50 volontärer jobba som värdar på TUR-mässan i Göteborg som är en resemässa med utställare från en massa olika destinationer. Vi är 4 runners som fungerar som en projektgrupp som planerar och organiserar lite. Vår uppgift på mässan är att se till så att allt fungerar och flyter på. Så nu ska vi iväg på ett möte där vi kommer få lite viktig information. 6 timmar i bil för ett möte är hutlöst. När jag blir en riktig "businesswoman" ska jag alltid flyga till mina affärsmöten. Vilken tur att jag inte ska bo i Sverige, här är ju inrikesflygen icke så många. Åh jag ska åka på viktiga affärsmöten och flyga mellan London och Edingburgh i Skottland där jag kommer leda konferenser på nåt stort slott på den skottska landsbygden. Jag längtar..

Eftersom det tar sån lång tid att åka till gbg så åker vi idag men mötet är imorgon, vi ska bo på vandrarhem som skolan betalar åt oss och vi har fått låna bil av skolan också. Jag tycker det ska bli trevligt med en liten tripp och med bra sällskap blir det ännu bättre. Jag får absolut inte glömma att ta med mig kärleksmumsen som jag så omsorgsfullt har bakat :)
Sofia var här igår kväll och godkände dom. Hon är så söt Sofia tycker jag,, när jag är i gbg ska hon dammsuga min lägenhet, jag ska lägga min nyckel i hennes brevinkast =) Hon är såååå fiiiiiiin min Fiiiiiiia!
Längtar nästan redan tills jag kommer hem imorgon kväll, haha för då ska det minsann dubbelumgås här på Sture... och detta är faktiskt jättehemligt. Åh jag måste hitta på ett namn på vårt mission.

Usch jag börjar tröttna på att alla tror att jag är så oseriös och aldrig kan vara allvarlig. Det är ni som inte känner mig som tror det och jag börjar tröttna som fan på det nu faktiskt. Kan ni lägga av med det? för jag tycker inte det är kul.. Ni måste lära er skillnaden på blogg och verklighet.

Nu ska jag packa lilla övernattningsväskan och diska =) för diskar gör nog tyvärr inte Sofia åt mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste säga att jag tycker Sofia drog nitlotten. Jag diskar mycket hellre än dammsugar (nu säger jag inte att jag tar på mig din disk Angelica).

2009-03-05 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0