Jag vill till London!

Fick nyss en sån där klump i magen, den där jag längtar-tillbaka-till-London-klumpen. Jag är kär i en stad och det är sjukt frustrerande att vi inte alltid kan vara tillsammans. London grät när jag fyttade tillbaka till Sverige för att plugga och jag grät när jag lämnade London. Vi två är ett med varandra. Är det någon som kan ge mig explosiva orgasmer så är det London. Pulsen, människorna, arkitekturen, utbudet, möjligheter till att lyckas, ja till och med dålig luft och trängsel i tunnelbanan får det att pirra i magen på mig. Jag längtar efter London hela tiden och jag vill åka dit NU. Jag måste ta en weekend i sommar för att stilla min frustration. Vem vill följa med?
Jag är felplacerad i Sverige, jag tror inte det är meningen att jag ska bo här. London ropar på mig,, Kom Angelica, kom! Loooooondooooon!!!!!!! Första året jag bodde i London bodde jag Notting Hill, de centrala delarna med andra ord, jag älskade det. Andra gången bodde jag i Finchley som ligger i norra London, jag älskade det. Jag tror inte det finns något med London jag inte tycker om,, till och med området Neasden där Ikea ligger,, Emma brukade kalla det för Polen och ja det var verkligen Polen, men till och med det saknar jag. Nu ska jag sova och drömma om min framtid i London. Aj satan jag får ont i hjärtat när jag tänker på hur långt bort London är från mig.


Första året jag bodde i London var jag jätteung, jag ser ut som ett barn ju! Bilden är tagen under en åktur i London Eye. Utsikten var oslagbar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kom och hälsa på då!!

2009-03-12 @ 15:29:44
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0