Mina drömmars dag

Trots att det är minusgrader och snö på marken så är det vår i luften och jag känner redan det där härliga vårpirret i magen.  Vill ni höra en rolig nyhet? Sofia och Hanna ska till Frankrike och plugga i höst, Lyon närmare bestämt.. Satan vad kul för dom!! Grattis tjejer! Och vet ni vem som kommer och hälsar på? mohahaha jag! Jag ska möta hösten i Frankrike,, sitta på en rutig duk med en lång baguette och en flaska vitt och samtidigt se gula löv dala till marken. Helvete vad avundsjuk jag är!!! Vad tusan gör jag i Falun??!!! Inser ni hur många fransmän Sofia kommer få ligga med? Jaag vill ocksåå!!!. Jag vill ha min egna fransos med basker och en ciggarill i mungipan.. oui oui. Vi har strosat på stan en sväng idag och drömt oss in i framtiden,, det är så mycket jag vill göra och jag vill att allt ska hända nu. Nästa plan är att flytta till Köpenhamn. Vi borde fan starta eget, en reklam och event byrå.. Men shit vilka bra ideér jag har nu.!
Jag vill jagg vill jag vill!!! Först var planen att prostituera oss på Köpenhamns gator, men bara i några år, vi ska tjäna fett med pengar. Är inte danskar lite sexiga? Jag och Sofia har storslagna planer minsann.

Tentan idag gick bra tror jag,, satt i 3 timmar och skren som en tok och sen när jag ändå var uppe på Lugnet så passade jag på att simma en timma. Jag älskar att simma, skönare träning finnse det nog inte. MEN det är dock lite scary när håriga gubbar simmar in i en,, bara tanken på att veta att deras könsorgan är ruggigt nära mig,, dessutom flytandes fritt inne i badbyxorna,, juhh.. Efter simningen och tentaskrivandet förtjänade jag en belöning och inhandlade vårens snyggaste kjol a lá fransk sjömansstil på Åhlens, jag älskar min nya kjol! Den ska jag ha på mig på lördag,, för då blir det fest minsann..  Vi har redan varit på bolaget och inhandlat varsin bag-in-box.. Var är boxen?
Och nu har jag och Sofia varit på bodyjam på Må bättre,, det var roligt och svettigt så nu kommer jag sova gott :)
Jag blir kär i mig själv när jag planerar min framtid.

Min stora laptop har gått sönder så nu sitter jag här med min lilla mini pc,, den är jättebra att ha på föreläsningar men fan den är inte så ergonomisk att sitta längre stunder med, jag får ont i både fingrar, axlar och rygg. Jag har snällt frågat Richard om han vill ta sig en titt på min dator.. jag måste dock klä av mig naken först.. karljävlar till att ställa så höga krav! ;)

Nu ska jag fortsätta fantisera om mitt liv som den citychickaste affärskvninnan genom tiderna.


Prostituerad i Köpenhamn eller eventföretagsägare i London, tål att tänkas på.
GÄSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna

TACK!!!:) DET KOMMER BLI GALET!!

2009-03-26 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0