Mitt litterära jag

Intervjun Stina skulle ha med mig blir uppskjuten tills imorgon. Hon ska intervjua mig till sin uppsats. Det blev ingen sväng på stan, inte än iaf. Vädret säger att jag ska stanna inne och för en gångs skull läsa en bok :) Inte vilken bok som helst utan "Hemsöborna" av August Strindberg. Chic-lit böcker är ingenting för mig som är så kulturell och intellektuell men en klassisk Strindberg där emot, ohlaallalalala. Det är inte ofta man hinner läsa skönlitterära böcker nu för tiden, kurslitteraturen får mig att haverera. Jorå visst har jag plugg jag måste ta tag i MEN just nu ska jag bara slänga mig på soffan och sjunka in i Strindbergs värld och fascineras av hans verk från 1887.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0