Nämen oj

Somande jag verkligen mitt i pluggandet? Visst är det konstigt när man vaknar upp en stund senare och inte vet om man sovit eller bara vilat ögonen en kort stund? Jag tror jag har sovit en halvtimma, skitbra så nu är jag pigg inför spinningen om en timma. Dock så var det inte så bra med tanke på att Rolf min lärare i forskningsmetodik ringde innan och berättade att tentan är flyttad till torsdag 26 mars istället för lördag 28 mars. Inser ni att jag alltså har två dagar på mig att tentaplugga när jag kommit hem från Göteborg? Usch jag har verkligen inte lust för att skriva en omtenta så jag måste klara den! Jag har missat en hel vårdag idag, termometern visar +6 och solen skiner. Det kommer nog tyvärr dröja tills snön försvunnit, den ligger i hårt packad i stora drivor. Nu ska jag dricka lite te och läsa en halvtimma innan träningen sen ska jag ägna kvällen åt att packa, städa och göra en kycklingsallad som jag kan äta till lunch imorgon. Jag har verkligen inga pengar till att äta ute imorgon när vi åker till gbg så jag är smart att ta med egen lunch. Inte nog med att jag sparar pengar, jag slipper tjafsa om vart vi ska stanna och äta =)


Gammal bild från förra våren

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, då har vi tänkt lika, jag ska också ta med mig lite käk för att slippa tjafsa och betala en massa för mat jag egentligen inte vill ha :P

2009-03-17 @ 17:16:42
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0