Ömma fötter, stressig själ men ack vilken adrenalinkick

Nu är det bara sista dagen kvar att jobba på TUR vilket jag tycker är ganska tråkigt faktiskt för jag kan knappt slita mig från stället. Igår var det lördag och den dagen är kaos för då kommer den ressugna allmämheten för att besöka mässan, de är galna och älskar allt som är gratis och springer runt som yra höns. Långt innan öppningstid var det långa köer hela vägen bort till Scandinavium, jag får en adrenalinkick av att se allt folk och samtidigt veta om att snart kommer de strömma in och det blir kaos. Har man otur kanske man till och med blir nedtrampad, besökarna är som en stor tsunamivåg. De tre första timmarna sprang vi runners runt som stressade ankor, kvack kvack men som belöning har vi fått en gratis massage av mässan, jag ska gå och ta min massage idag kl halv 3, lovely!
Hinner inte riktigt uppdatera er så mycket mer nu för jag ska gå och äta frukost. Men jag hinner iaf berätta att jag och Hanna stod fanatiskt och tittade på Idol-Robin igår när han uppträdde i sjuhäradsbygdens monter,, film och bild kommer senare. Och så blev jag ivägedragen av en hemska lisebergskanin genom halva mässan, han vägrade släppa mig trots att jag sa att jag måste gå på lunch,, han drog med mig hela vägen ner till Göteborgs monter och det enda jag fick var en liten kram och en vink. Kaninjävel.

Nä frukost var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0