På TUR-mässa i Göteborg

Den dåliga uppdateringen beror på att jag är i Göteborg och bokstavligt talat jobbar häcken av mig. Nu vet jag varför det heter Runner, vi springer som satan ju. Men vet ni vad? Jag älskar det för tillfället trots att mina fötter värker. Runners är vi fyra som är "projektledare/koordinatorer över de andra 55 värdarna och värdinnorna som jobbar på TUR. Vi ser till så att allt fungerar och fyller på påsar i entréerna när de är slut. Men det som vi gör mest av är nog att svara i telefon, jag tror jag svarade på 40 samtal igår. De andra värdarna ringer somcstollar och frågar frågor. Vi har fått en jobbtelefon så när både den och min privata ringer samtidigt då blir det kaos!

TUR-mässan är en helgrym mässa och det händer något hela tiden och så bjuds det på mat och godis i montrarna,, jag ska äta skitmycket! haha. Om en stund ska jag gå till frukostbuffén och äta frukost. Jag är mer än laddad för en ny dag.

Hinner jag inte blogga mer så uppdaterar jag på måndag!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Ses i Götet imon då;)

2009-03-20 @ 11:32:46
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0