Vakna upp med staden

Jag älskar att vakna upp till en stad med liv och rörelse, se människor  gå till jobbet, rasta hunden, morgonrusningstrafiken  som börjar komma igång och spårvagnar som rullar. Jag skulle kunna ha morgon 24 timmar om dygnet och så får man ju äta frukost också förstås hela tiden. Vi har nyss ätit av frukostbuffén och yes de hade Arlas vaniljyoghurt! Längtar redan tills vi åker hit igen om två vekor, då ska jag äta det varje morgon. Nästa gång vi åker hit stannar vi ju mycket längre, onsdag till måndag.
Fick agera sängvärmare inatt. I ett rum för fem ligger vi tre, jag och Tessan underst och en grek ovanpå. När jag som bäst lagt mig i min nybäddade säng hör jag från andra sidan rummet.. Angeeliica kom hiiiit.. Jag är inte den som är den så jag pallrade huttigt över för att övernatta bredvid Tessan.

Om cirka en timma ska vi befinna oss på svenska mässan och börja mötet. Efter mötet bjuder mässan på lunch,, yey! Sedan bär det av norrut igen och det får nog bli på fel sida av Vättern trots allt annars kommer vi ju aldrig komma hem. Terese, om inte Tessan orkar åka och lämna mig i Falun, vill du köra mig då? Jag ska ringa och fråga dig sen ;)

GRATTIS IA PÅ FÖDELSEDAGEN! Ha en kanonbra dag och ät lite tårta åt mig med :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

glöm inte bort att man även ser folk som är ute & rastar katten!

2009-03-06 @ 21:27:52
Postat av: Kakan (jkpg-karin)

Meeh, jag var i göteborg i fredags juh, illa!

2009-03-11 @ 23:10:11
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0