Den runkande mannen

Okej jag måste lätta mitt hjärta för er. Förra veckan hände något som jag inte kan sluta skratta åt. Okej kära läsare jag måste skriva det här inlägget med lite slang och felstavade ord som inte går att översätta korrekt med googles översättare. Karljävlen <--- (det ordet översätts inte korrekt) som jag tänker berätta om för er läser troligtvis bloggen med hjälp av googles översättare. En karljävel från London som jag hängde lite med på "tu man hand" när jag bode där for tva år sedan tjattrade lite med mig på msn om lite allt möjligt när han plötsligt sätter på webcamen, där siter han inlindat i en handduk, nyduschad och vad han säkert trodde fräsch, han forstätter prata på som vanligt samtidigt  som han smörjer in sin kropp med hudlotion. Han fragar om jag gillar att se honom när han smeker sin kropp varav jag för artighetens skulle skickar iväg en smilegubbe. Det skule jag inte ha gjort, handduken avlägsnas från kroppen och karljävlen sätter sig framför camen och RUNKAR! Hahahahahahahaha det är detta jag skrattat åt inombords hela veckan. Men vänta det är inte slut än.. jag har det inspelat på mobben och jag måste tvinga mig själv från att inte slänga upp den på bloggen eller facebook. Det här är humor. Det är minsann inte varje dag någon drar en handtrall för mig och dessutom på allvar tro att jag njuter av det?!

Ett gott skratt förlänger livet! Tack runkande karljävel för att du fördubblade min livslängd!

(nu ska jag se vad översättningen till engelska blir och hoppas på att han inte förstår något ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA killar och deras egon!! De tror att deras kukar e i centrum i våra liv men ack så fel de har ;) De där ska du ju lägga upp på youtube hehe ;)

2009-05-13 @ 20:39:26
Postat av: Soffan

hahahahaahahahah du MÅSTE ju lägga upp det i bloggen, på facebook och på youtube! MÅSTE!!!=D

2009-05-13 @ 21:38:02
Postat av: Hanna

Hahahahaha! det är humor på hög nivå! fy fan vad roligt!

2009-05-13 @ 23:04:33
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Robert Healey

Humor?? Visar bara att du faktist är intresserad. Annars skulle du ju ha struntat i det helt. Antagligen sitter du och tittar på det och tillfredsställer dej själv samtidigt. Finns ingen annan förklaring.

2009-06-25 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0