Frukostproblem

Ligger i sängen och rör på mig minimalt för att inte känna hur hungrig jag är. Jag har ingen frukost hemma och just nu känns det som att hemköp ligger på andra sidan stan och mina fötter orkar inte anstränga sig. Hade det inte varit härligt att få frukosten serverad varje morgon? Eller ha ett bageri som säljer färska frallor varje morgon bara runt hörnet. Nä nu vet jag, en ko i badkaret så kan jag göra min egna yoghurt, vaniljyoghurt för vaniljsocker har jag hemma.

Hjälp mig! Vad ska jag göra?! Jag svälter ihjäl snart..

Kommentarer
Postat av: sandra-bloggen om träning och hälsa

ååh jag dansade och sånt förut och jag är simtränare och då är det inge problem alls, men direkt när jag kommer in i skolan så blir jag typ den där blyga delen av mig och vågar ingenting, skitjobbigt! skulle vilja vara som dig på den fronten då:p

2009-05-03 @ 10:27:48
URL: http://fitnesswork.blogg.se/
Postat av: Ia

Du får flytta in hos pappa, perfekt med haglunds en trappa ner

2009-05-03 @ 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0