Hästsperma, seaside och chefer

I dessa bistra tentaperioder präglade av postit lappar, word dokument  och kurslitteratur hamnar min kära blogg åt sidan. Fick ett inlägg på facebook av Madde att hon tyckte jag borde blogga lite. Allt för dig Madde så här kommer en veckas sammanfattning och lite bilder!
Som ni redan vet så har jag börjat jobba på hotell, det är ett glidigt jobb det här minsann och jag har redan tagit över stället. Efter att jobbat tre dagar fick jag äntligen träffa chefen, nu går jag och fantiserar om mig och honom i ett nybäddat hotellrum. Det finns både för och nackdelar med att ha en alldeles för ung chef. Han är 25, alltså två år äldre än mig. Om han är chefsmatrial? Njaa svårt att svara på ;) Hans pappa äger hotellet så det är därför han är chef här. Är det tillåtet att fantisera om chefen? Fördelen med ung chef är att det blir enklare att föra en icke formell konversation, vi ligger på samma nivå så att säga. Nackdelen är väl den att man inte visar chefen den respekt han borde få.

På tal om chefer så sa jag upp mig från mitt andra jobb i fredags,, där var det inga glada miner tyvärr,, hotade tillochmed om utebliven referens och att jag är otacksam. Varsågod för att jag är en av dom som ställt upp mest på att jobba.. man tackar och bockar. Sen när är det inte tillåtet att säga upp sig från ett skitjobb? Dummaste frågan han frågade var, Varför vill du hellre jobba på hotellet än på distansen? Öööö kanske för att ett hotelljobb ligger inom branschen jag pluggar till?! Dumfan.

Efter slutseminariet i fredags mötte jag upp Becca och Christos på Kupolen och käkade sallad på Kompis. Christos åkte till Sthlm efter lunch och jag fick spendera både dag och natt med Becca :) Vi gick på kupolen i ca 7 timmar och shoppade, käkade glass och drack cola på donken, hade världens bästa dag med Becca. Sedan bar det av hem till Becca på Tjärna Ängar,, det var aslängesen som jag var på Tjärna. Ni minns väl att jag bott där en gång i tiden?


Jag har saknat att hänga med Becca nåt fruktansvärt!


Inte bara för den goda maten hon lagar åt mig ;)


Utan också för att hon har så härligt "dåligt " inflytande på mig. Cider, cigg och massa onyttigheter. I love it! Jag och Becca har som ful vana att ta en rök när v i umgås. Satt på henns balkong hela kvällen och tittade på cykelrumpor, ohlalala


Köpte nya brillor på kicks


Dessert! Överdrivet ska det vara.
Senare på kvällen kom Emelie hem (de bor ihop), har inte träffat henne på evigheter så det var jättekul! Vi låg och småpratade till sent på natten.


När Christos åker till Stockholm brukar Becca besöka hästhagen för att få sin dagliga dos av spermier. Ju större sats desto bättre är Beccas motto.
Hahahahahahahaha!!! Jag skulle vara snäll och inte stänga yoghurten efter att jag tagit eftersom Becca också skulle ha. Becca upptäckte dock inte detta och börjar skaka yoghurten. Resultatet blev som bilden visar. Det var hysteriskt roligt.


Hälsosam frukost! Efter frullen begav vi oss till bolaget. Seaside festival i Falun på kvällen nämligen.

Lördagkvällen inleddes med att stod och hängde utanför Maestro med en kändis. Humdium.. jajamensan, där stod jag på öppen gata med Jocka, sångaren i Sabathon. Näää usch på mig, nu skämms jag, här sitter jag och ljuger. Jag erkänner.. Det var Emelie som stod och hängde med kändisen, jag stod som ett fån bredvid,, och nää då visste jag inte att han var han men sen efteråt när Emelie sa vem det var, tänkte jag att attans jag glömde fråga om en autograf. Emelie är "kändiskåt" i ren bemärkelse ;)


Vackra Becca i solskenet i Kvarnparken där vi spenderade början av kvällen med vin.


Emelie krängde en vinare på en timma och jag var imponerad som aldrig förr. Hon är skitsnygg i sin nya hårfärg!


Glammiga jag med ett vinglas i plast som är lika stort som mitt ansikte.


Sara tog det lungt med cider.. 75an har hon övergivit.



Lilla söta Viktoria var också med.


Jag och Emelie delar på en dooleys. Ser ni hur somrigt det är ute?


Sofia var full i fan.

Efter vinandet gick vi till seaside och kollade på lite band. Mimikry var höjdpunkten och jag blev ***
åååååhhh vet ni vad? Kommer ni ihåg Linus som jag hängde lite med förra våren/sommaren? Träffade honom på seaside, jättekul!
Träffade Helen och Torsten en snabbis innan Ola kom och drog i mig, ingen rast och ingen ro för min del :P
Jahapp sen hände det väl inte mycket mer igår.. haha en kille som gick förbi mig och Ola när vi satt på en bänk slängde en enkrona på marken framför oss. Undra var det kan ha varit för en "trevlig" liten gest..?
Sen gick jag och Ola hem och sov. Jag älskar att jag har en manlig vän som inte vill ligga med mig, det är topnotch :D

Nu är ni väl glada när jag har uppdaterat =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, det va väldigt uppskattat!! =)

2009-05-31 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0