Trodde ni på allvar..

att jag tänkte sluta blogga bara för att ni tycker att jag skriver korkade och ytliga inlägg?! Jag var sjukt korkad som ens kom att tänka på att lägga ner bloggen. Varför skulle jag vilja sluta med något jag tycker är roligt? Det är som om jag skulle sluta träna, jag skulle bli lat och olycklig. Livet är alldeles för kort för att spendera tid på att bry sig om vad andra tycker hela tiden. Det är något som jag kommit underfund med de tre senaste dagarna. Eftersom jag hört så mycket om min blogg och om att den är så annorlunda så har jag läst igenom mängder med gamla inlägg och nää jag kan faktiskt inte hitta något som är mer annorlunda än vad någon annan skriver. Tyckte ni min blogg var extrem? Då är det inget mot vad ni kommer tycka nu. Jag tror minsann jag ska skriva kuk och knulla i alla mina inlägg,, eller nää ännu bättre, istället för att lägga upp dagens outfit som majoriteten av bloggarna gör så ska jag hänga ut veckans ligg i min blogg. Jag ska rigga upp en kamera ovanför sängen så kan jag lägga ut en hel bildserie på veckans ligg. Det skulle ni gilla va? Jag ska vara så ytlig i min blogg att det enda ni kommer få läsa om är hur jag sitter framför spegeln och kladdar läppglans på mina läppar. Inte vilka läppar som helst utan mina alldeles nyrakade blygdläppar ska jag smörja in med läppglans från Max Factor med körsbärssmak. Är det där extremt skrivet? Bra, för det var extremt jag ville ha det.

Om ni tror att jag är en extrem och ytlig människa på grund av det jag skriver i bloggen då tror ni fel. Tror ni att en komiker alltid är rolig? Tror ni att en politiker alltid är allvarsam? Nä antagligen inte.

Ah vilken lättnad det var att få blogga igen! Nu ska jag sova så att jag kan ägna hela morgondagen åt tentaplugg. so long =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Welcome back to cyberspace! Blogga på

2009-05-11 @ 22:53:55
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: annelie

Härligt angelica ;D

2009-05-11 @ 23:03:49
URL: http://anneliefransson.blogg.se/
Postat av: Hanna

puh, jag blev ju nästan lite orolig där! Tack!

2009-05-11 @ 23:32:44
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: annelie

Haha, Neej :p en ekorre :D litet stod det väl eller ;D en vildhäst är stor! Du kan få hederspris ändå! :D

2009-05-11 @ 23:47:36
URL: http://anneliefransson.blogg.se/
Postat av: Tessan

therese gustafsson likes this

2009-05-12 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0