Bortglömda morgonpromenader

Jag skrev ju i förrgår att jag lider av kronisk trötthet och att det är något min kropp behöver. Jag provade äta fisk, det fungerade. Sedan provade jag med något som jag inte gjort på evigheter.. jag tog en morgonpromenad igår. Förut brukade jag alltid ta en morgonpromenad innan frukost. Och jisses vad jag saknat det. Jag saknar att vakna innan resten av Falun vaknar och gå ett varv runt tisken.. Morgonpromenaden och fisken gjorde att jag höll mig pigg hela dagen igår,, ingen powernap på två timmar på eftermiddagen behövdes :)

Igår kväll var jag på mitt älskade Latino Moves klass,, veckans bästa klass!
Idag har jag tusen saker att göra, klockan är inte ens 7 och jag har redan slängt in två maskiner tvätt. ?!
Gröten står på kokning och magen kurrar. Ikväll ska jag ta sista tåget till Stuttgarts flygplats och vänta in morgonflyget till Lyon. Det går inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter att få träffa Sofia!

Nu har gröten kokat klart!


På min morgonpromenad hittade jag en kyrkogård. Det märks att det varit alla helgona, det var ljus och kransar överallt. Låter kanske konstigt, men jag gillar kyrkogårdar, det är så fint.


Dock så gillar jag inte såna här gravstenar.. Usch vad hemskt :(


Jag har upptäckt att jag bor inte så långt ifrån the countryside. Love! Detta ska utforskas mer.


Lantluften gjorde mig pigg :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0