Proper food shopping

Jag är så stolt över mig själv just nu :) Jag har handlat mat, riktig mat alltså (som inte består av havregrynsgröt och äpplen). De senaste dagarna har jag kännt att det är något min kropp behöver men jag kan inte sätta fingret på vad. Jag är ständigt trött och tar alldeles för långa tupplurar på eftermiddagen. Jag tror min kropp behöver fisk! I sverige äter jag fisk säkert fyra gånger i veckan, massa linser och bönor. Här lever jag i stort sett på ägg, frukt, knäckebröd och havregryn. Inte bra i längden har jag märkt. Så efter bodypumpen på gymet körde Tobias hem mig så att jag skulle hinna till affären för att handla. Jag handlade massa fisk och grönsaker :) Glömde dock köpa nya havregryn så imorgon blir det omelett till frukost.

Trots min matbrist så gick det sjukt bra på träningen idag. När det var dags för armarna så sa Tobias att jo du kanske ska plocka bort lite vikter, det är dags för armar nu.. Jag vet sa jag och ryckte på axlarna.. Efter passet var han mäkta imponerad över mina biceps ;) haha klena tyskar.


Massa bra mat blev det. Så nu är det bara att hoppas på att min energi kommer tillbaka.


Fisk i stora lass! Hade jag haft större frys hade jag laddat upp med lite kyckling också.


Det här är vad min middag bestod av. En stor makrillfilé och mexikansk grönsaksmix :) Lovely! Bästa middagen på mycket länge.

Nu ska jag försöka samla lite energi och göra ett sista pluggryck,, eller om jag går upp tidigare imorgon och jobbar effektivt..

PÅ TORSDAG ÅKER JAG TILL LYON!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tee

Det beror väl på vem man frågar. Jag tycker att vi svenskar är bortskämda med en del, men sen är ju allt relativt. Sen beror det ju oxå på vad du menar att vi är bortskämda med?

Ha det!

2009-11-03 @ 00:01:56
URL: http://scarredheart.bloggplatsen.se
Postat av: linnea

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

2009-11-03 @ 15:05:33
URL: http://lellz.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Okej! :D

Vill du ha hårtips, så kolla gärna in min blogg ;)



KRAM

2009-11-03 @ 16:16:25
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Frida

oj vad gott det där såg ut.! vad hungrig jag blir nu.



läs gärna min blogg

www.fridafranzen.webblogg.se

2009-11-03 @ 18:18:01
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0