En och annan siesta

Studielivet tar musten ur mig, när jag kom hem från skolan tog jag mig en liten siesta. Jag vill åka till Lyon! Jag kom på den brilijanta idén under Marketing Case lektionen, fråga mig inte varför,, kanske var det för att jag fått nog av marknadspenetration och började drömma om en fransman. Min första plan var helgen vecka 44 när jag fyller år men min kära Sofia är ute på andra äventyr då så jag ändrade planen till vecka 45. Men icke, glömsk som jag är så ska jag ju till Berlin den helgen. Sofia, ge mig ett annat datum jag kan komma! :)

Jag vaknade upp från min siesta, satte på mig skorna och gav mig iväg på andra äventyr. Jag tog hissen till bottenvåningen, promenerade genom korridoren och knackade på Taws dörr. Så där spenderade jag resten av kvällen. Vi pratade sexfantasier och åt Corn Flakes,, lite random sådär en torsdagkväll. Härlig vän det där alltså. Och joo vi är bara vänner. Vi skulle se på film, slutade med att vi somnade som två murmeldjur under täcket. Vaknade av att Laura och Steph bankade på dörren. Och nu sitter jag här och suger på en penna i brist på annat.


Jag har köpt en ny kamera för endast 179 euro, den är rosa :)



Vi fick finbesök!

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade att sova när jag kom hem från skolan!

2009-10-16 @ 00:50:34
URL: http://saras.blogg.se/
Postat av: ♥SANAZ♥

Åhh vill också åka booort :( Får nog vänta till nästa år efter våren..

2009-10-16 @ 08:20:49
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0