Hetast i världshistorien

Jag trodde att svenska, norska och australienska killar hade bäst uppsättning av DNA i hela världen. Det var innan jag flyttade till Tyskland. Nu vet jag bättre. Det värsta med att ga till skolan är att jag far katslag vart jag än gar. De är överallt. De tyska killarna alltsa. Och satan vad heta de är! Här kan man snacka fina gener. Mums! Trevliga är de dessutom. Och smarta. Kan det bli bättre? Och nej, det tyska spraket ar inte sa fult som man kan tro. Det är hett!
Kanske är dags för mig att lära mig tyska pa riktigt och sedan ga pa jakt efter en framtida man?

Det ska va tyskt!


Kommentarer
Postat av: angelika

ja vet av egna erfarenheter när ja bodde i tyskland. tyska killar ä de hetaste!!

2009-10-30 @ 12:03:07
URL: http://angelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0