Kvalitetstid

Varje dag i över en månad har jag haft folk omkring varje dag, inte en lugn stund har det varit. Är det bara jag som tycker att det kan vara skönt ibland att få stänga av mobilen och ignorera alla andra? Idag är en sån dag då jag bara ska vara med mig själv. Jag sov läng idag så nu är jag utvilad, var på spansk middag hemma hos Alfredo igår med alla irländare, jag var trött och osocial. Nu ska jag ta vägen genom parken, längs med floden ner till stan och strosa runt i butikerna. Ikväll ska jag på ett aerobicpass alternativt spinning, härligt. Och så ska jag laga mat åt mig själv och avrunda med lite lördagsgodis :) Låter inte det som en bra dagsplan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0