Som en betongklump

Trots tyskarnas lata träningssystem har jag en härlig träningsvärk i båda armarna. Körde hårt på body pumpen igår, hårdare än mina tyska medtränare som hänger 2kg på vardera sida av skivstången. Kan det verkligen ge något resultat? Till råga på allt så har de långa vattenpauser mellan övningarna så på en timma hinner man inte med så många övningar som på friskis (jag saknar friskis). Jag hinner bli kall mellan övningarna för tusan.

Jag har en fullsmäckad dag idag.
-Tvätta! Tvättmaskinerna har varit trasiga i över två veckor vilket innebär att nu har jag århundradets största tvätthög. De senaste dagarna har jag tvättat trosor i handfatet, nice.

- Grupparbete i International Management. Vi ska brainstorma fram en affärsidé. Thank God för att min framtida man Rakan är i min grupp. Jag trodde jag hamnat i himmlen när han entrade klassrummet igår. Herre jävlar tänkte jag, han pluggar samma kurs som mig, jag kände hur mitt hjärta började slå dubbelslag. Han sätter sig bredvid mig, skickar iväg en blinkning med höger öga, jag ler lite fånigt och resten av lektionen befinner jag mig i en annan värld.

- Grupparbete i International Management Project. Vi måste hitta ett företag som påverkats av finanskrisen. De två spanska tjejerna är världshistoriens lataste så motivationen är under nollnivån just nu.

-17.30 har jag en kort liten föresläsning i International Marketing Projects. Herr Fuhrman (Mad-Man) ska dela in klassen i olika projektgrupper.

-20.00 LATINO MOVES!!! Det jag ser fram emot mest på hela veckan :)


Jag saknar Turkiet!!!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vad niiice :D

2009-10-21 @ 14:30:10
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0