Vorglühen= Förfest

Jag kommer ihåg att jag gick hem utan skor, jag kommer ihåg att alla älskar Sverige, jag kommer ihåg att de spelade 99 Luftballons och jag skrålade och skrek. Jag tror minsann det var en bra kväll. Jag har bilder på min kamera, jag kommer inte ihåg att jag tagit några bilder. Jag är fortfarande full. Jag borde vara i skolan nu. Jag äter havregrynsgröt. Jag vill ha en kebabtallrik från Sverige. Den här dagen kommer bli ett helvete. Varför vaknade jag?


Patricia och Patricia från Spanien


Jag och 200 spanska tjejer!


Full, fullare fullast


Taw och Mattias


Tydligen så var det ett live band där?!

Studentfester inne på universitetet är galna! Nu ska jag platta håret och gå till skolan. Gröten åker hiss i min strupe. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0