Stuttgart

I love Stuttgart! Fantastisk shopping och livliga gator, mmm. Idag har alla utbytesstudenter varit pa utflykt i Stuttgart som ligger tre mil fran Heilbronn. En stoooor stad. Forst var vi pa Mercedes Benz museum, ar man intresserad av bilar ar det nog paradiset, jag holl pa att do av uttrakning. Josef alskade det, han sken som ett litet barn,, lilla plutten. Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Steffi och Teodora, vi har shoppat! I Stuttgart finns allt,, jaa till och med IKEA. Just nu sitter jag hemma hos Steffi, hon lagar mat at mig. Jag sitter har i hennes trosor och klanning, jag maste vanta tills pa mandag med att fa min dorr upplast om jag inte vill betala 30 euro. Tur att jag har vanner att sova hos. Jag alskar att vakna upp med nagon annan, trots att jag bara fick sova 3 timmar inatt sa alskar jag det. Totto ar sjuk sa han foljde inte med till Stuttgart men jag har kopt en present at honom fran souvenirshopen pa museet :) ar jag inte gullig sa sag. Jag ska pallra mig ner till honom sen och overraska honom. Nu borjar maten bli klar har i stugan!

Fan vet ni vad jag lyckats gora mer? Jag har lyckats tappa bort min nya tyska mobil som jag kopte for 19 euro,, smapengar! Om jag inte hittar den maste jag ga till Mediamarket och spendera ytterligare en voucher. Nar vi folkbokforde oss i Heilbronn fick vi vouchers till ett varde av 100 euro som vi kan spendera i affarena har. Bra va? Hit ska jag flytta fler ganger,, flyttar man till Falun far man choklad och spolarvaska.


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin dag :)

2009-09-27 @ 08:26:32
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0