Dammsuger och pluggar

Jag har dammsugit tangentbordet. Bokstaven Y hade drabbats av knäckebrödsattack men nu fungerar allt som det ska. Jag kan ju inte skriva c-uppsats när alla bokstäver inte fungerar. Jag har stött på problem i mitt jobbsökande, eller okej, jag kanske inte skulle vilja kalla det för problem i och med att jag inte är den som stressar upp mig över framtiden. Jag har hela världen som spelfält när jag tar examen i juni. Jag ska flytta till London i september men jag tror jag vill se något nytt innan. Och neeeej, jag vill inte se Sverige något mer :P Men som sagt, problem har uppstått på vägen. Skulle jag söka de jobben jag söker i Sverige skulle jag fått till svar att jag inte har tillräckligt med erfarenhet nu får jag till svar att jag är överkvalificerad. Det inte lätt att vara snart nyutexaminerad företagsekonom minsann. Usch vilka ilandsproblem jag har. Lika bra att söka chefspositioner då kanske? Jag skulle lätt bli världens bästa chef. Jag vill ha en manlig sekreterare född år 1990. Jag älskar 90-talister mer än något annat.

Jag sitter på pappas uteplats och känner inspirationen flöda och doften av koskit sticka i näsan. Varför luktar våren kossa?



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får ju en dokumentförstörare född 1983, det är ju inte fy skam det heller.

2010-04-13 @ 08:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0