Dreggel i vaniljyoghurten

Nu får det vara nog. Igår fick jag snor i mannagrynsgröten, nyss fick jag dreggel i vaniljyoghurten. Med skräck i ögonen ser jag hur Alexander böjer sitt huvud över min skål med Icas vanilyoghurt som smakar aromämnen.. föreställ er att allt går i slow-motion. Jag ser hur han öppnar munnen, joddlar lite och ut rinner en flod av dreggel som kryper ner i skålen längs med kanten och landar i min yoghurt. Jag tappade aptiten. Mitt beslut att aldrig skaffa barn stärktes efter denna lilla incident.


Jag racade runt med Alexander inne på Ica Maxi. För att bevara livet i behåll håller han med ett stadigt grepp på vagnens handtag.


Christoffer är Alexanders bästa vän. Jag vet dock inte om Alexander är Christoffers bästa vän. Christoffer protesterar högljutt när pappa stoppade flaskan i handen på honom, JAG ORKAR INTE! MEn erkänn att det ser ut som att han tycker det är lite mysigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0