Huvudvärk

Sömnbrist, vätskebrist eller stress? Jag vet inte riktigt vad det är som får mitt huvud att dunka. Jag har haft konstant huvudvärk hela dagen, usch och fy. Jag saknar högskolesystemet i sverige, dvs att man har en tenta åt gången eller två beroende om det är på halvfart eller helfart. Men när man har 7 olika kurser där alla ska tentas av under loppet av två veckor (skriftliga, muntliga och projektinlämningar) då säger hjärnan liksom stop. Det kan inte vara hälsosamt nånstans. Stackars tyska studenter som utsetts för detta två gånger om året. Till råga på allt har jag c-uppsatsen att tänka på + att jag vet inte när jag får csn nästa gång. Pengar är tamefan ett stressmoment.

Haha jag är så virrig så jag virrat bort mig totalt. Jag ska ju ta bussen hem till sverige från frankfurt den 14 februari. Jag trodde jag skulle åka på söndagen men eftersom bussen går 00.30 så är det ju mer eller mindre lördagen :P Smart jag är va? Så på lördagskvällen måste jag ta tåget till Frankfurt. Haha fatta vilket skräckscenario om jag stod där på söndagsnatten och inte hittade min buss. Pjuh, jag ska vara Oskar evigt tacksam som upplyste mig om detta. Tur att någon har huvudet på skaft.


Ja ni ser ju själva hur ont jag har i huvudet. Ett body pump pass kommer göra susen för mig nu.

Kommentarer
Postat av: carro

ibland kör jag bara styrka ibland styrka först (vikter) sen kondition på cykel eller löpband.. Men aldrig omvänt och om jag gör dubbelpass kör jag ca 20-30 minuter kardio bara. Men det finns ju mycket friskis pass som inkluderar styrka och hopp och studs. Åh saknar friskis, alla hoppar i cirkel.

2010-01-25 @ 19:29:36
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0