Inlägg nummer 900

Hej och välkomna till inlägg nummer 900! Idag ska vi ägna oss åt min dagsplanering. Först på schemat står Meetings and Negotiations. Andra på schemat står Marketing Case. Jag tror iaf vi har föreläsningar idag..
Tredje på schemat blir lunch sedan måste jag skriva på projektet och sen avrunda med bodypump.

Jag känner mig lite kluven. Ena halvan säger att jag ska gå till närmsta bokaffär och köpa Eclipse, tredje delen i Twilightsagan (läste ut New Moon igår), andra halvan säger att jag borde vänta med det tills efter alla tentor. Risken blir ju att jag glömmer bort att plugga... Det här var mitt ilandsproblem det ja. Tur att man inte har större problem :)

Nähäpp nu ska jag platta håret och bestämma mig för vilka skor jag ska ha på mig!

Tjipp och hej!


Steph, Alfredo och jag i snökaoset 3 veckor tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0