Januari 2009

Ibland händer det att jag skrattar högt åt mig själv. haha. Ligger i sängen och myser med min nya pojkvän. Nä skämt å sido så ligger jag här uttråkad och läser bloggarkivet. Januari 2009 var en händelserik månad.


  • Jag och Camilla funderade seriöst på att börja dejta dagligen för att få gratis måltider och spara in på studentkassan. Jag skulle sätta upp en kontaktannons på Ica.
  • Den stora frågan för ett år sen var hur man definierar finsex och fulsex..
  • Ett brev dök ned i brevinkastet. Välkommen till din gynekologiska mottagning för ett cellprov. Kommer ni ihåg hur rädd jag var? Död åt er alla som skrämmde upp mig så förbannat :P Det kändes ju knappt..
  • Olle strödde salt i såren på Sofia, vi planerade att gå bärsärkargång i Falun, hitta hans hem och hämnas.
  • Carro tände nästan eld på min lägenhet när hon skulle shotta aceton.
  • Rutger Macklean flyttade in i min lägenhet. (en röd ballong som levde länge)
  • Jag och Camilla bestämde oss för att det var en rättighet att få skeda minst två gånger i veckan. Den man skedar med ska man inte ligga med såvida det inte är en liggdag. Jag lyckades hålla mina regler, mystiska mannen tyckte mina regler var mindre bra.
  • Jag och Camilla drack vin och skrev sked och liggregler.
  • Jag fick kåtlsag på jobbet varje gång jag såg Paul smyga runt i gångarna.
  • Alex vägrade att ligga med mig. (tro mig, jag försökte dagligen)
  • Jag var spelberoende, hade fastnat för harpan. Slutade med att det blev för lätt för mig. Camilla rekomenderade mig till att prova kungen. Jag gav upp efter två minuter, det var för svårt.
  • Jag överdriver inte nu när jag använde ordet ligga varje gång jag öppnade munnen.
  • Den nya regeln var att man måste ligga med alla man addar på facebook

Ja ni, januari 2009 var en händelserik månad. Jag umgicks dag och natt med Camilla, jag drack mängder med te, pluggade som en tok, jobbade ovanligt mycket och var sjukligt kåt på Alex. Vad har januari 2010 att bjuda på?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du missade nåt viktigt, men de vågar jag inte skriva ut här..

2010-01-12 @ 09:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0