Lunchtipset

Ibland blir jag förvånad själv över mina dolda matlagningskunskaper. Jag hatar att laga mat men i år har jag lovat mig själv att laga riktigt mat, det går nämligen inte överleva på havregrynsgröt och kokta ägg.

Detta är vad jag komponerade ihop idag :)


Först hackade jag upp lite grönsaker!
- En tomat
- En halv röd lök
-Två champinjoner
- En liten bit gurka
Detta ska sedan wookas lite lätt.


En sallad på isbergssallad, paprika och en fjärdedels avocado.


Wookade grönsaker med kyckling som jag köpt färdig i affären :P Smidigt som tusan ju!


10 minuter senare är det bara att servera! Tillsammans med ett tortilla bröd blir det extra gott :)

Mästerkocken!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

wow! Grymt härlig blogg! :D(y)

2010-01-06 @ 14:13:39
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

mumsigt värre, haha det blev det men jag tränar ju på gym varannan dag, eller ja jag tränade igår och ska dit imorgon också och fortsätta så, det gör nog inget

allt bra idag?

2010-01-06 @ 14:52:21
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, nej vet du i februari ska jag till varmare breddgrader än Dalarna ;) Men då får vi försöka hitta på nånting senare i vår! Jag har faktiskt lite funderingar på att försöka ta mig till TURmässan, på skoj liksom, vad säger du om det? :)

2010-01-06 @ 14:53:33
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0