Jag fortsätter att ignorera

Det gå ganska bra att ignorera skitvädret när persiennerna är neddragna till max. Pappa skickade ett tröstande sms där han skrev "Nu vet jag vilket väder du får står ut med".. Han sitter och kollar på Svenska skidspelen från Falun på tv. Igår var en bra dag, det var varmt, klarblå himmel och sol, jag såg ljuset i mörkret liksom. Jag har hört talas om höstdepp, men inte vårdepp. Jag älskar hösten för övrigt.

Hah jag kom att tänka på något lite småroligt. Jag var och tittade på Nils innebandymatch igår, bakom mig sitter en flicka på 4 år, hon pratade konstant. Påminde lite om mig kanske, kan aldrig sluta babbla. Mitt inne i matchen suckar flickan tungt och säger till sin mamma "Vad finns det mer för kul man kan göra här förutom att stirra på innebandyspelare?". Jag ville typ lägga mig på golvet och asgarva. Att se på innebandy är lika mysigt som att gå på bio, fast det är lite mer spännande.. Iaf om man jämför med Alice i underlandet, sämsta filmen någonsin. Jag missade dock de tre första målen när jag satt med mobilen i högsta hugg och messade, jag satt och väntade på reprisen av målen som aldrig kom, glömde för ett ögonblick bort att jag var där live. Varför kan de inte ha en storbildsskärm i sporthallarna så att man kan se målrepriserna?

Gissa vad jag gjorde igår? Jag bokade flygbiljetter :) Heilbronn 6-10 maj! YAY! Ska bli sjukt kul att hälsa på dom som är där i 2 terminer. Jag köpte billiga Ryanair biljetter. Kan man annat än att älska Ryanair?

Deutschland ich komme!

Kommentarer
Postat av: cicci

hahahah älskar bilden... och jag kanske är lite skyldig till dom missade målen, sorry ;)

2010-03-21 @ 14:42:57
URL: http://fnisset.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0