Pannkakor på minimjölk

Tips från coachen: GÖR EJ PANNKAKOR PÅ MINIMJÖLK! Det är dömt att misslyckas, det blir barra pannkaka av det <----- haha där fick jag till det va? Jag står med mina oerhört svettiga träningskläder och vänder pannkakor så det står härliga till. En dusch vet jag inte vad det är. Enligt Maslows behovshierarki går mat före hygien. Sex går också före hygien, det ska vara svettige och äckligt liksom.

Jag, Teresia och Amanda spinnade och svettades som aldrig förr på våra cyklar. Trodde jag skulle avlida några gånger men tro på fan här sitter jag mer levande än aldrig förr. Trots en satans lång dag. Jag har varit på skolan hela dagen och skrivit på uppsatsen. Jag tvingade Teresia att sitta där med mig och läsa en bok. Hon fick läsa Utveckla turistdestinationer. Lite kuriosa har ju ingen dött av tänkte jag.
Nej tusan nu måste jag äta!


Kommentarer
Postat av: carro

Här är ett bra recept på pankakor:



http://fitnesssessan.blogspot.com/2010/01/proteinpankakor.html

2010-03-22 @ 21:36:49
URL: http://www.fitnesssessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0