Sysslolösa råttan

Min fru har lämnat mig! Buuhuuuu! Becca ska till skolan och göra något uppdrag, något med att föra-in-enkäter-i-datorn, eller nåt. Jag ska spitta musik och springa runt i lägenheten som en naken indian. När katten är borta dansar råttan på bordet. Mycket mer har jag tyvärr inte att göra just nu. Uppsatsseminariet igår gick BRA! Vi ska träffa vår handledare kl 14 och checka av så allt stämmer innan publicering :) Vi hade ett monster i vår seminariegrupp, ett respektlöst sådant. Hon tog allt personligt och var onekligen spydig mot lärarna. Hon var så pinsam att jag ville gå och gömma mig och aldrig komma fram. Jag och Becca var i chock flera timmar efteråt. Jag var så chockad att jag inte märkte av de extra tyngderna på skivstången, idag känns det dock i musklerna.

Nähäpp, nu ska jag göra något sysslolöst =)

 
Klockan 2 en fredagkväll är jag i mitt essä.

Sofia har kommit hem till Sverige!!!! Välkommen Sofia till ett kallt, regnigt och skittråkigt Sverige! Jag förstår om du redan saknar Frankrike! (säger hon som inte klarar av tristessen i Sverige mycket längre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0